התקנת גדר בגינה: איך לבחור מה מתאים לי?

 

רגע לפני שמזמינים הנדימן להתקנות פשוטות או איש מקצוע אחר, חשוב להבין לא רק כמה עולה הרכבת גדר גינה, אלא גם במה כרוכה הרכבת גדר גינה מוכנה. עם הדגשים הנכונים שנלקחים בחשבון, הפרויקט יהיה קל וזול יותר לביצוע – המשיכו לקרוא.

צ'ק ליסט מטרות הגדר – מה חשוב לכם?

לפני הרכבת גדר גינה מכל סוג, חשוב לעצור לרגע ולהגדיר יותר לעומק את המטרות והעדיפויות שלכם. הנה כמה שאלות שיכולות להנחות אתכם במהלך התקנת גדר גינה פשוטה או חזקה יותר:

  • מהי המטרה העיקרית של התקנת הגדר? 
  • האם אתם רוצים להחזיק חיות מחמד בגינה? 
  • האם חשוב לכם להרחיק פולשים?
  • איזה סגנון ישלים את עיצוב הבית שלכם? 
  • מהי רמת התחזוקה שאתם מוכנים להשקיע בגדר? 
  • האם יש תקנות עזר עירוניות שאתם צריכים לקחת בחשבון?

מהי הרכבת גדר גינה מוכנה?

כפי שהשם מרמז, הרכבת גדר גינה מוכנה היא בעצם גדר שמוכנה מראש במפעל, אבל מותקנת בבית הלקוח במהירות. בין אם אתם מתלבטים בין סוג כזה או אחר של חומר לבניית גדר גינה, קחו בחשבון כי במבוק הוא אחד מהחומרים המומלצים לגינות. הן בהיבט העיצובי והן בהיבט הפרקטי, הרכבת גדר גינה מוכנה מבמבוק מאפשרת להנות מכמה יתרונות שונים. למשל, במבוק קל מאוד להרכבה, קל לתחזוקה וגם אינו יקר כמו סוגי עץ אחרים. מעבר לבמבוק, ישנם חומרים שונים שניתן לרכוש לפי מטרים רבועים ולהרכיב בקלות בגינה בעזרת הנדימן לכל עבודה ולהתקנות פשוטות למיניהן. 

3 סוגי גדרות שכדאי להכיר

לאחר שקבעתם את סדר העדיפויות שלכם באמצעות הצ'ק ליסט לעיל, הגיע הזמן להזמין הנדימן להתקנות פשוטות של גדרות. בתוך כך, יהיה חשוב לבחור את סוג הגדר וכן לוודא כי אותו הנדימן מתמצא בסוג הגדר שאתם מעוניינים בהתקנתה. הנה כמה מסוגי הגדרות הנפוצות בארץ:

  • גדרות עץ: בעוד שגדרות אלו מייצרות מראה מלבב של כפריות, חשוב לקחת בחשבון כי הרכבת גדר גינה מוכנה מעץ דורשת מיומנות בעץ מצד ההנדימן. 
  • גדרות אלומיניום: גדרות אלו דורשות תחזוקה די מעטה, ומעבר לכך, הן עמידות מאוד בפני חלודה ובלאי כללי. 
  • גדרות ברזל: גדרות אלו דורשות תחזוקה שוטפת כדי למנוע חלודה, אך הן חזקות מאוד ומתאימות להרחקת פולשים. 

לסיכום, כמה מילים על אקלים ובחירת גדר גינה 

באופן כללי, הרכבת גדר גינה עשויה לכלול שימוש בחומרים מאוד שונים ומגוונים. הרכבת גדר גינה מוכנה יכולה לכלול שימוש בעץ, אלומיניום, ברזל ומתכות מרוכבות שונות, וחלק מהגדרות אפילו עשויות בטון. לכן, חשוב לבחור את הגדר הנכונה שתוכל לעמוד בתנאי מזג האוויר באזור המגורים שלכם. בין אם אתם צריכים התקנת גדר גינה פשוטה או מורכבת יותר, אנחנו ממליצים ראשית לקבל ייעוץ מאת הנדימן להתקנות פשוטות, גדרות ועוד. לא פעם, כמה מילים פשוטות מאת איש מקצוע מיומן יכולות לעשות סדר בנושא. בהצלחה!