You are currently viewing פרגולות עץ בצפון עושים עם עצי חזון

פרגולות עץ בצפון עושים עם עצי חזון

אם אתם מחפשים חברה שמתמחה בפרוייקטי בניית פרגולות עץ בצפון, אתם חייבים להכיר את חברת עצי חזון, אשר מתמחה בפתרונות מקיפים בתחום העץ לקבלנים, נגרים ולקוחות פרטיים. חברת עצי חזון בונה ומקימה פרגולות בכל אזור הצפון ומאחוריה אינספור פרוייקטים מוצלחים ולקוחות מרוצים. מה באפשרותה להציע לכם? המשיכו לקרוא ותגלו.

הקמת פרגולה בצפון – העץ ממשיך להיות מבוקש

אנחנו בטוחים שכבר בדקתם ושאתם יודעים שיש שני סוגים של פרגולות – כאלו מעץ וכאלו מאלומיניום. במה כדאי לכם לבחור? אומנם בכל הפרסומות והקמפיינים מבטיחים לכם עולם ומלואו לגבי הבנייה הקלה באלומיניום – ללא צרכי תחזוקה, עם מראה דמוי עץ ומחירים נוחים יותר, אך המציאות מראה כי מרבית הישראלים עדיין שומרים אמונים לפרגולת העץ הקלאסית.

הסיבה העיקרית לכך היא שאין שום חומר שיכול להחליף את המראה האלגנטי והמסיביות של העץ, כך שהאלומיני ום אולי אינו דורש תחזוקה, אבל לעולם לא ישיג את אותו האפקט. כמו כן, למרות מה שמספרים לכם, פרגולה מאלומיניום היא יותר יקרה מכזאת העשויה מעץ. אין זה פלא, אם כן, כי בניית פרגולות עץ בצפון, כמו בשאר חלקי הארץ, עדיין ממשיכה להיות הבחירה המועדפת.

אילו סוגי פרגולות מעץ תמצאו בעצי חזון? 

פרגולות ניתן לבנות מכל מיני סוגים של עצים, כשלכל סוג של עץ מראה אופייני וצפיפות סיבית שקובעת את המשקל, העמידות וגמישותו לעיצוב. הנה סקירה של כמה סוגי פרגולות נפוצים מעץ, כשאת כולם תוכלו למצוא בעצי חזון במחירים משתלמים ובאיכות מעולה:

• פרגולה מעץ אורן – זוהי אפשרות זולה יחסית אך באיכות גבוהה מאוד. עץ האורן גם קל מאוד לעיבוד ועיצוב ועל כן הוא מאוד אהוב על ידי יצרני הפרגולות.

• פרגולה מעץ ארז – זוהי עוד אפשרות מאוד מבוקשת מכמה סיבות: עץ הארז נחשב לעץ "רך", אך עדיין יותר קשה וצפוף מהאורן, כך שהוא בעל עמידות משופרת, בנוסף למראה שמאוד מושך את העין.

• פרגולה גושנית – עצים גושניים כוללים סיבים מאוד צפופים ולכן הם חזקים ביותר, עמידים לאורך זמן ואינם מתכווצים או מתרחבים בשינויי טמפרטורה. דוגמאות לעצים גושניים המשמשים לבניית פרגולות הן אלון, עץ לבן ועוד. 

ניתן להמשיך ולהשתמש בעץ באלמנטים נוספים בסביבת הפרגולה, כגון דלפקים, שולחנות ואפילו דק מאותם סוגי עצים או להרחיב עם עצים איכותיים כגון איפאה, טיק או דובדבן. גם בכך עצי חזון מתמחה והיא תוכל לייצר לכם אותם מכל סוג עץ שתרצו.

בניית פרגולות עץ בצפון – דגשי התכנון של עצי חזון

הקמת פרגולה בצפון, כמו בכל מקום אחר בארץ, מחייבת מומחיות לא רק בבחירת העץ המתאים, אלא גם בשלבי תכנון מדויקים. עצי חזון מתמחה בכך, מה שמבטיח לכם פרגולה איכותית שבאמת תתאים למתחם שלכם באופן מושלם. בהתאם למיקום המיועד עבורה, כך יבחר סוג הפרגולה הכי מומלץ. למשל, אם מדובר בפרגולה שאינה צמודה למבנה כלל (בחצר, מעל בריכה וכו'), יש צורך בתכנון של פרגולה עצמאית שנתמכת בתוך האדמה על ידי יסודות.

לעומת זאת, אם מדובר בפרגולה למרפסת, במבואות הבית או בחלק שצמוד לקיר, ניתן בהחלט לתכנן פרגולה תלויה שמרחפת לחלוטין או כזאת שמקבלת תמיכה קלה מהקרקע בדמות עמוד תומך או שניים.

גם המחירים של החברה נוחים

טווח מחירים של פרגולות עץ הינו מאוד רחב ותלוי בסוג העץ, גודל וסוג הפרגולה וכמובן באיכות העץ. בעצי חזון לא מתפשרים על איכות החומרים מהם עשויים הפרגולות שהם מייצרים, אך עדיין מציעים מחירים נוחים ומשתלמים – זוהי סיבה נוספת לבחור בהם כאשר מחפשים חברה עבור בניית פרגולות עץ בצפון ובכלל.