You are currently viewing כל מה שבאמת חשוב לדעת על מאווררי תקרה

כל מה שבאמת חשוב לדעת על מאווררי תקרה

רוצים לקנות מאוורר תקרה? כאן תקבלו את כל המידע החשוב לקראת הקנייה!

קצת על מאווררי תקרה

מאווררי תקרה אלו הם מאווררים, שתלויים על התקרה ומפיצים רוח קרירה מלמעלה. כיוון זה של הפצת הרוח הוא יעיל מאוד, מפני שכך הרוח מגיעה לחלק גדול מהחלל, בעיקר אם משווים לרוח שמגיעה מהצד למשל. מאווררי התקרה מתאימים הן למקומות סגורים והן למקומות פתוחים ועל כך נרחיב מיד.

התאמה לתנאי השטח

כאמור, מאווררי התקרה מתאימים הן לחללים פנימיים והן לחללים חיצוניים. לדוגמה, ניתן להתקין אותם בחדר השינה או במטבח ובאותה המידה, ניתן להתקין אותם גם במרפסת. יחד עם זאת חשוב לדעת, שלא כל מאוורר תקרה מתאים לכל מקום וחשוב לבחור מאוורר בהתאם לתנאי המקום, אותו הוא אמור לקרר, הן מבחינת גודל השטח והן מבחינת היותו סגור או פתוח.

התאמה למזג האוויר

אמנם המאוורר ודאי ישרת אתכם רק בימים חמים, אבל אסור לשכוח, שלא כל יום הוא יום חם וגם בימים חמים יש לחות גבוהה באוויר. המשמעות של זה היא, שבמידה ואתם מעוניינים במאוורר לשימוש חיצוני כדוגמת גינה או מרפסת, חשוב לחפש מאווררי תקרה ייעודיים לשימוש חיצוני, שיהיו עמידים גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים.

היתרון העיקרי של מאווררי תקרה

היתרון העיקרי והבולט ביותר של מאווררי תקרה הוא, שהיות שאף אחד מאתנו לא משתמש בשטח התקרה אבל כולנו משתמשים בשטח הרצפה, מאוורר התקרה חסכוני מאוד במקום ומאפשר שימוש מלא בשטח שבו הוא נמצא ולמעשה, הוא אפילו לא תופס מקום על הקיר לתליית תמונות וכדומה!

התקנת המאוורר

התקנה של מאוורר תקרה נחשבת למאוד פשוטה. עד כדי כך, שכל אחד יכול לעשות אותה בעזרת סולם והכלים המתאימים. מן הסתם, אם אתם מעוניינים להעביר את המאוורר ממקום למקום, לדוגמה אם אתם עוברים דירה, גם תהליך הפירוק של המאוורר הוא מאוד קל ופשוט.

בטיחות

כאמור, תהליך ההתקנה והפירוק של מאווררי תקרה הוא יחסית מאוד קל ופשוט. אבל יחד עם זאת, חשוב מאוד לשמור על הבטיחות של המתקין או המפרק וכמובן – של מי ששוהה תחת המאוורר. היות שכך, מומלץ להזמין חשמלאי מוסמך, או מתקין מוסמך דרך החנות שבה רכשתם את המאוורר כדי שתוכלו להיות בטוחים, שההתקנה בוצעה באופן המקצועי והבטיחותי ביותר.

לסיכומו של עניין

מאווררי תקרה יכולים לשמש אתכם בכל מקום שרק תרצו, בין אם זה בתוך הבית ובין אם זה בחוץ. מרבית המשתמשים במאווררי תקרה נהנים בעיקר מהיכולת לנצל את כל השטח בלי שהמאוורר יתפוס אפילו חלק קטן ממנו וכל זאת, לצד קירור יעיל ונעים באמצעות הפצת רוח נעימה מלמעלה. בעוד שניתן להתקין את המאוורר בקלות, מומלץ לעשות זאת בעזרת איש מקצוע ועל כך תוכלו לברר בחנות במעמד הרכישה.

כתיבת תגובה