You are currently viewing התאמת גדרות וריהוט לגינה עם דשא סינטטי

התאמת גדרות וריהוט לגינה עם דשא סינטטי

כל אחד ואחת חולמים על חצר פרטית מזמינה ושלווה. הרמוניה נכונה בכוחה להבטיח לנו את המקום האישי לנו, המקום שעבורנו יהא כמעין נקודת מפלט עם סיומו של כל יום, ופתיח נהדר ורענן בתחילתו של יום חדש.

בעת שאנו בוחנים את האלמנטים השונים המרכיבים את גינתנו הפרטית, הרי שניתן לבחון זאת בכמה היבטים: הגדר המקיפה את הגינה, הריהוט השונה המלווה את הדיירים הנהנים ממרחביה והמדשאה סביב, או בהתאם למאמר זה, המדשאה הסינטטית.

מדוע בחרנו להתייחס דווקא לדשא סינטטי?

במרוצת השנים אנו נוכחים לגלות כי יותר ויותר בעלי חצרות פרטיות עושים שימוש בדשא סינטטי ומעדיפים זאת על פני מדשאה טבעית.

הסיבות לכך הן שונות ומשתנות, אך ניתן בהחלט לומר כי במרבית הפעמים הדבר נובע ממחסור זמן בטיפוח הדשא הטבעי, זאת בעוד שהמדשאה הסינטטית שומרת על מראה מוריק לכל אורך השנה, וכן הימצאותם של ילדים, אז הדשא הסינטטי יכול לתפקד נהדר כמעין משטח פעילות רך ונעים.

לאור הפופולריות הגוברת של הדשאים הסינטטיים, נבחן היטב את האפשרויות המשתלבות נהדר עם פריט זה, ושיוצרות חצר הרמונית ומזמינה.

גדר עץ להשלמת המראה הטבעי

בעוד שישנם דשאים סינטטיים רבים המדמים את הטקסטורה של הדשא הטבעי, הרי שעוד טרם נמצא מתחרה ראוי למראהו של העץ הטבעי.

הבחירה בגדר עץ טבעי מסייעת ליצירת המשכיות טבעית בחצר, מראה כפרי מלבב ונעים לעין המשתלב נהדר ושתואם להרמוניה של הטבע בין גזע עץ חום לבין מרבדים מוריקים.

לצד המראה האסתטי הנפלא, הרי שגדר עץ מביאה עמה לא רק הרמוניה נהדרת כי עם חוזק ואיתנות. העץ המלא הוא חומר גלם נהדר ועמיד במיוחד, הוא מספק חיץ אל מול הסביבה החיצונית, אך בו-זמנית תוחם את הגינה הפרטית באופן אלגנטי במיוחד.

היעזרו בריהוט הגינה ליצירת ניגודיות ונוכחות

בעת שאתם מחפשים אחר ריהוט גינה משלים, נתייחס בראש ובראשונה לאקלים המקומי. בחרו היטב בריהוט שנמצא כעמיד בפני תנאי מזג האוויר הארצישראליים. השמש הקופחת עלולה להזיק לריהוט שאיננו מותאם במיוחד עבור הגינה, וכן שינויי הטמפרטורה הקיצוניים בעונות המעבר, אף הם יכולים לעשות את שלהם.

בעת שאתם בוחרים בריהוט הגן, נסו לשלב פריטים המביאים עמם נוכחות נעימה אך שלא ניתן שלא לשים לב לקיומה. כך למשל, ריהוט גן כפרי המשלב ברזל צבוע לבן עם משטח עץ או זכוכית עבה. ריהוט שכזה יכול לספק נוכחות וגם לא להתחמם יתר על המידה תחת השמש.

את הריהוט מומלץ להמשיך באותו הקו של כלל הגינה. כך, כאשר הדשא המוריק מתכתב עם גדר העץ, הרי שריהוט כפרי המשלב בין נראות חדשה לישנה, יאפשר לכם להבטיח חצר יפהפייה ומזמינה.

התוספת הקטנה שתעשה את ההבדל

אל לנו לשכוח מ'פריט' אחד חשוב והוא קירותיו החיצוניים של ביתכם.

במקרים רבים אנו נוהגים לתכנן את כלל הגינה הפרטית, ומבלי לחשוב על השפעת הקיר החיצוני על הנראות הכללית. 

במקרים שכאלו, מומלץ לשקול להיעזר בטפטים עץ לחיפוי קירות כאשר ישנן מגוון אפשרויות לטקסטורה המתכתבת במיוחד עם הקו העיצובי של כלל הגינה. 

בכל שאלה והתייעצות בנושא גדרות עץ איכותיות, איתנות ובעלות נוכחות, הצוות המקצועי שלנו זמין עבורכם. ניתן להשאיר לנו פניה באתר או ליצור עמנו קשר טלפוני.