איך לבחור קבלן גמר לשיפוץ עץ במשרדים ובתים?

         בחירה של קבלן גמר לשיפוץ משרדים ובתים הינה דרך נהדרת להבטיח שתקבלו מבנה שכיף לשהות בו, לארח או לעסוק בו עסקים. מכיוון שקבלן איכותי יאפשר לכם שקט נפשי, הכנה כמה נקודות שיעזרו לכם להגיע לקבלן הגמר הטוב ביותר בעבורכם. הצטרפו אלינו וגלו כיצד

בחרו קבלן גמר עם מוניטין של שנים

זה לא חדש שאין תחליף לניסיון אולם בעולם השיפוצים זה נכון על אחת כמה וכמה. קבלן גמר אשר יש לו שם טוב בענף, יאפשר לכם לדעת שתקבלו את המשרד או הבית שלכם בזמן לאכלוס, שלא יהיו חריגות בתקציב ושהעסק יתקתק כמו שעון. המיומנות שמתגבשת עם השנים בתחום זה היא דבר אשר ישפיע על חווית השהות שלכם במתחם, ואין שום סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

העדיפו לבחור קבלן גמר אשר מומחה בשיפוצים

כדאי לדעת שיש תת התמחויות בעולם הקבלנות וקבלני גמר נהדרים לבנייה של מבנים לא תמיד יהיו הבחירה הנכונה כאשר אתם רוצים לבצע שיפוץ. לכן, העדיפו קבלן גמר אשר מתמחה בשיפוצים של משרדים ובתים. כזה אשר מכיר את הדברים החשובים שיש לתת עליהם את הדעת בתהליך השיפוץ ובעיקר כזה שיאפשר לכם להיות שקטים וברגע המסירה של הנכס שלכם – דירה או משרד כאחד.

בדקו פרויקטים קודמים של קבלן הגמר

בכדי שתדעו שאתם מתקשרים עם בעל המקצוע המתאים ביותר, פשוט בקשו לראות פרויקטים קודמים. שימו לב לתמונות של לפני ואחרי, בקרו בבתים ומשרדים אשר עברו שיפוץ על ידו של הקבלן ושאלו אם הוא הקבלן המבצע בכל פרויקט. העדיפו לראות פרויקטים אשר דומים בסדר הגודל של התקציב, החומרים ולוח הזמנים לזה אשר קיים אצלכם.

שאלו בעלי מקצוע אחרים

במידה ויש לכם בעלי מקצוע שאתם עובדים איתם שנים, כדאי שתשאלו אותם על קבלן עבודות גמר שיתאים לצורך השיפוץ הבא שלכם. נסו לשאול חשמלאי שאתם סומכים עליו או נגר שעובד איתכם שנים ותארו לו בדיוק מה הצרכים שלכם ומה סדר הגודל של העבודה. במידע ובעל המקצוע מכיר קבלן גמר טוב, לכו על ההמלצה שלו.

אל תשכחו לבדוק ברשת

אם בעבר היינו שואלים את החברים או השכנה, כיום אפשר לבדוק הכל בלי לקום מהספה. בקרו באתרים של בעלי מקצוע מומלצים, בקבוצות פייסבוק של השכונה או בדקו בווסטאפ של בניין העסקים שאותו את שוכרים. תופתעו לראות שהשמות של הקבלנים הטובים יחזרו על עצמם.

*** המאמר נכתב בשיתוף חברת TBS – מומחים לעבודות גמר במשרדים.