You are currently viewing עבודות עץ מגוונות

עבודות עץ מגוונות

נגרים שמתמחים בתחום העיצוב והקישוט מעידים על כך שעיצוב פנים באמצעות עבודות מעץ אינו נחלת העבר. בעלי מסעדות יוכלו לספר לכם שעבודות עץ מגדירות את האווירה במסעדה. בתי מלון משתמשים בעבודות עץ כדי לשפר את תחושת החשיבות שמעורר עיצוב הפנים באורחים. גם בעלי בתים יכולים גם הם ליהנות מיתרונות שכאלה.

כיום, עבודות מעץ נגישות יותר מאי פעם

אתם לא צריכים להתגורר באחוזה כדי ליהנות מהיופי ומהאווירה שיוצרות עבודות עץ איכותיות. עבודות עץ גם לא אמורות להכביד על התקציב שלכם. תוכלו ליהנות מיופיין של עבודות העץ בבית שבו אתם מתגוררים. עבודות עץ או עיטורים נמצאים בכל בית ויש לכם אפשרות לבחור בעיטור שבו אתם מעוניינים. עבודות של פיתוחים ועיטורים בעץ ישנו כליל את המראה של כל חדר.


כמעט ואין אדם שלא ייהנה מעבודות עץ ייחודיות. אבל מהי באמת העלות שלהן?


חשוב לדעת שמהודר הוא לא בהכרח יקר יותר. יש בתי עסק רבים בתחום הנגרות שיכינו עבורכם את הפיתוחים ואת סוג העץ לפי בחירתכם. ישנם סוגי עצים שהם חסכניים יותר מאחרים. אלון אדום לדוגמא הוא העץ הסטנדרטי לעיטורים איכותיים, אם כי יש הטוענים שהעץ החסכוני והמעולה ביותר לעבודות מעץ הוא דווקא הצפצפה.

בחירת עץ יוקרתי או עץ בעל פרופיל רחב יותר אולי לא תהיה יקרה כפי שאתם חוששים. בדרך כלל עצים אלה מגיעים בשתי מידות רוחב. בחדר או בפינה שבהם אתם רוצים למשוך תשומת לב מומלץ להשתמש בתבליטים ובפיתוחים בפרופיל העץ הרחב, כאשר במקומות אחרים עדיף לבחור בפרופיל העץ הצר יותר.

אילו סוגי עבודות עץ My Wood  מבצעת?

אנו מתמחים במגוון רחב של עבודות עץ, ושמים דגש על הפרטים הקטנים, על עמידה בזמנים ועל מחירים הוגנים! תמצאו אצלנו עבודות כגון בניית דק איכותי לגינה, למרפסת ואפילו לגג. תמצאו אצלנו גם פרגולות מעץ ברמה הגבוהה ביותר, עם מחיר שקוף שאתם קובעים לפי סטנדרט החלקים שאתם בוחרים. לבסוף תמצאו אצלנו גם גדרות עץ אותן תוכלו להזמין לפי מטר רץ וכך לדעת בדיוק מה המחיר של הגדר שתזמינו.

אז קדימה, התקשרו אלינו עכשיו ונתחיל בהזמנה של עבודת העץ שתבחרו!

כתיבת תגובה