You are currently viewing סוגי שימושים לאלומיניום

סוגי שימושים לאלומיניום


אנחנו משתמשים בחומר אלומיניום בכל יום. אלומיניום הוא חומר מתכתי ללא יכולות מגנטיות. אחרי ברזל, אלומיניום הוא המתכת שנמצאת הכי הרבה בשימוש. הסיבה לכך היא שיש לו מאפיינים שבגללם הוא נחשב מתאים לשימושים רבים.

אלומיניום בטיסות 

אולי לא ידעתם את זה, אבל אלומיניום משומש במידה רבה ליצירת חלקי מטוסים. הוא מתאים כל כך בגלל שהוא בעל משקל מאוד קל וצפיפות נמוכה, מה שמאפשר לו להיות חלק ממטוס. מתכת כבדה יותר, מן הסתם, לא הייתה מצליחה לעמוד בנטל, אבל אלומיניום עושה את העבודה מצויין.
אלומיניום בתחום הבניה – אלומיניום לוקח חלק באופן כמעט בלעדי בייצור מסגרות לדלתות ולחלונות. בנוסף, הוא משמש גם כחומר עזר בבנייה עצמה, דרך השימוש בגבס.

בקבוקים ופחיות

פחיות שתיה רבות מיוצרות מהחומר אלומיניום. הסיבה לכך כמובן, היא משקלו הקל. לא הייתם רוצים שפחית שתיה של 330 מיליליטר תשקול קילו, מה שהיה קורה אם היא הייתה מיוצרת מחומר מתכתי כבד. אלומיניום כל כך קל, שפחית השתייה ללא המשקה, אך גם איתו, שוקלת מעט מאוד ולכן נוחה לנשיאה ולשימוש.

עטיפות שוקולד

כן, נראה מטופש אולי, אבל תחשבו על כך שבכל פעם שאתם אוכלים חטיף שוקולד, ומקלפים בלי לשים לב את העטיפה שלו, יש שכבה כסופה דקה שעוטפת אותו. השכבה הזאת היא אלומיניום.
כפי שאתם רואים, אלומיניום הוא בעל שימושים רבים וטובים. הבעיה העיקרית הוא שקשה למצוא אלומיניום בצורה גולמית בטבע. כיום מייצרים אלומיניום בכמויות מסחריות, אך זיקוק האלומיניום דורש אנרגיה רבה מאוד. הפיתרון האולטימטיבי הוא למחזר! מיחזור אלומיניום תורם מאוד לסביבה ירוקה, מיחזור אלומיניום דורש רק חמישה אחוזים אנרגיה מאשר הזיקוק של אלומיניום, לכן מאוד חשוב למחזר אלומיניום, זה יתרום לסביבה ולכן יתרום לנו.

אלומיניום לבניית פרגולות

פרגולות אלומיניום הן אחד מהפריטים החשובים ביותר שאתם יכולים להתקין בגינתכם הפרטית. אצלנו ב-My Wood תמצאו מגוון רחב של פרגולות עשויות אלומיניום באיכות הגבוהה ביותר!

כתיבת תגובה