עיצוב כפרי מעץ– מהו ולמה אתם צריכים אותו?

 בעולם המודרני המהיר הרבה אנשים כמהים לחיבור לטבע, רוצים לברוח מהמולת החיים ולמצוא נחמה בפשטות ובאותנטיות; והאמת היא שזה מובן לגמרי. בתחום עיצוב הבית הכמיהה הזאת באה ביטוי בסגנון הכפרי. אבל מהו בעצם עיצוב כפרי, ולמה כדאי לכם להשקיע בו? בבסיסו עיצוב כפרי הוא חגיגה ביתית של יופי גולמי וטבעי שמאפיין את חיי הכפר. זוהי אסכולה עיצובית ותיקה שבשנים האחרונות זוכה לעדנה מחודשת כיוון שהיא מאמצת בחום חומרים גולמיים וטבעיים ומתענגת על החמימות של הטבע ועל קסמו. סימן ההיכר של העיצוב הכפרי הוא – איך לא? – חומרי גלם טבעיים ובראש ובראשונה עץ ואבן. דמיינו לעצמכם בקתה נעימה השוכנת בלב החורש, ניחוח אורנים נישא באוויר, וחום מתפצפץ מהאח. העיצוב הכפרי לוכד את המהות הזאת ומשרה בבית אווירה כפרית אותנטית ומסבירת פנים. רהיטי עץ בגוֹני אדמה עשירים ופריטי אבן מלאי עוצמה הם התשתית לעיצוב הכפרי החל בשולחנות אוכל מעץ אלון וכלה במיטות מגולפות בעבודת יד או בארוניות במבוק מרהיבות. רהיטים הם חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכפרי ומגדירים אותו בבית הלכה למעשה. אז מהו עיצוב כפרי, ולמה אתם צריכים אותו? כי הוא בטבע שלכם, וזאת הסיבה העיקרית! הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על עיצוב כפרי. 

חגיגה כפרית בסלון – גן עדן של נוחות

הסלון הוא הלב הפועם של הבית, והעיצוב הכפרי משרה בו נוחות וחמימות שאי אפשר להשיג בשום סגנון אחר של עיצוב. דמיינו את עצמכם שוקעים בתוך ספת עור רכה המעוטרת בכריות גדולות בגוני אדמה. דמיינו את שולחן הקפה העגול והמקסים ואת מדפי האבן שמציגים את יופיו המחוספס של הטבע בתוך גן העדן הפרטי שלכם. אין מה לומר – העיצוב הכפרי משדרג את מרחב המחיה שלכם ועושה ממנו גן עדן של ממש.

להעשיר את המטבח הביתי בכפריות פשוטה

עיצוב כפרי במטבח הוא כמעט מובן מאליו; כי מי לא אוהב לראות את הקסם הכפרי במטבח הביתי? חשבו על ארונות מטבח מעץ מלא ועל מדפים פתוחים שהם גם יפים וגם שימושיים, נוסטלגייה של ממש. אל תשכחו את משטחי האבן הענקיים ואת הכיור המעוצב שיוצרים יחד אסתטיות כפרית מושלמת גם במטבחים שצופים אל ההמולה של העיר. החיבוק המנחם של הטבע חוצה את הגבולות המלאכותיים שחוצצים בין העיר ובין הכפר אם מעצבים את המטבח בסגנון כפרי. 

חדר שינה כפרי – פשטות שלווה

חדר שינה כפרי הוא מפלט מהמם של פשטות שלווה. במרכז נמצאת כמובן המיטה, מיטת עץ יפהפייה עם גילופים בעבודת יד. בפינה ניצבת שידת במבוק גדולה ובצד שולחן אבן יפהפה שאי אפשר להתעלם ממנו. הצבעים בהירים, טבעיים וניטרליים, והאווירה נינוחה ורגועה. לחדרי שינה המעוצבים בעיצוב כפרי, יש קסם שאי אפשר להסביר במילים; צריך לראות אותו ולהרגיש אותו כדי להבין.

להתאהב בקסם של הכפר

עיצוב כפרי הוא לא רק סגנון; הוא אורח חיים. שילוב של רהיטים מיוחדים מעץ ופריטים מרהיבים מאבן אתם לא רק מעצבים את הבית אלא גם מספרים את סיפור חייכם, שיש בו אותנטיות, יצירתיות, אומנות וחיבור עמוק לטבע. אז למה צריך עיצוב כפרי בבית? כי בעולם שמתקדם מהר מדי, לפעמים הפשטות הכפרית בסביבה הביתית היא הדרך היחידה לשמור על איזון. 

https://www.design-shop.co.il/