You are currently viewing אלומיניום נמצא היום בכל מקום…
הדמיה של פרגולה מאלומיניום למרפסת

אלומיניום נמצא היום בכל מקום…

אם תביטו מסביבכם ותספרו כמה מוצרי אלומיניום קיימים בביתכם, תבינו כי הוא החומר השולט היום בכל מיני מוצרים. חלונות, פרזול בלגי, פרזול, מקלחונים, סירים ומה לא? ניתן למצוא כי עבודות אלומיניום החלו להיות מבוקשות מאוד.

מתי השימוש באלומיניום החל להיות נפוץ?

שימוש באלומיניום בעבודות שונות החל להיות נפוץ מאוד לפני כשני עשורים. מדובר בחומר שהפך להיות זול בשנים האחרונות בשל שימוש וביקושו הרב ובגלל שיש לו יתרונות רבים: קל לעבוד ולעצב איתו מוצרים שונים כגון חלונות, דלתות ואפילו פרגולות שעשויות מאלומיניום. האלומיניום, הינו חומר מבודד מפני קור וחום, הוא ידידותי לסביבה, היות והוא ניתן למחזור. כמו כן, ניתן לשלב עבודות אלומיניום, יחד עם מתכות אחרות, דבר הנותן לו יתרון אדיר וורסטיליות.  ניתן למצוא כי שימוש עם אלומיניום הפך להיות נפוץ גם בסגנון המודרני וגם בכפרי כחלק מהחומרים הקבועים הנמצאים ברשותנו בחיי היום יום.

אלומיניום בבניה ירוקה

בבנייה הירוקה, משתמשים המון באלומיניום וכן קבלנים רבים של בניה הקונבנציונלית משתמשים רבות בחומר זה. גם מבחינת חומר המוליך חשמל, ניתן למצוא כי משתמשים באלומיניום שהוא מוליך חשמל מעולה במוצרי אלקטרוניקה שונים. ניתן למצוא כי מקלחונים רבים עשויים מאלומיניום, מה שמקנה למקלחון להחזיק מעמד ולעמוד בלחות ומים הנמצאים בחדרי האמבט.

תחזוקה של אלומיניום

אלומיניום, אינו דורש תחזוקה, הוא אינו מחליד ומחזיק מעמד למשך הרבה שנים. גם בפרזולים שונים או פרופילים שמהם מתקינים קירות גבס, ניתן למצוא את  האלומיניום כחומר הבסיסי והחשוב ביותר. מעניין לדעת שאחת הסיבות לעובדה שהאלומיניום הוא כה נפוץ, היא כי האלומיניום הוא ניתן למחזור ולכן אין כמעט פסולת מחומר זה.

אלומיניום למטרת בניית פרגולות

ישנם אנשים רבים אשר לא אוהבים את המראה של פרגולות העץ, וטוב לדעת שקיימות עוד לא מעט פתרונות הצללה, כאשר ההצללה הנפוצה ביותר היא פרגולה עשויה מאלומיניום. ב-My Wood יש לנו פתרונות מעולים לפרגולות מסוג זה ואתם מוזמנים להתקשר אלינו, עוד היום, לפרטים נוספים!

כתיבת תגובה