You are currently viewing השכרת אוהלים, במות וציוד לאירועים

השכרת אוהלים, במות וציוד לאירועים

חברות ענק להפקת אירועים מחזיקות, לעיתים, מחסנים עם ציוד. אבל מרבית מפיקי האירועים הם לא חברות ענק, ומרבית השוק והאירועים נעשים על ידי חברות הפקה קטנות או עצמאים. נכון, אירועי ענק לרוב נעשים על ידי חברות ענק, וחוזים גדולים ודשנים, אך אם אתם כמו מרבית החברות והמפיקים, אתם לא שוחים בתקציב אינסופי של חוזה ממשלתי למשל, ולא זכיתם בלוטו. אתם מחפשים פיתרון של השכרת אוהלים וציוד לצורך אירוע ספציפי, ולא להקים מחסן משלכם.

שירותי השכרת ציוד לאירועים (ושאר צרכים) מאפשר לכל מי שרוצה להפיק אירוע לגשת לכך בצורה עצמאית לגמרי, עם ליווי מקצועי ואמין, ולהפיק אירוע בסטנדרטים הגבוהים ביותר, גם בלי להיות חברת הפקות בין-לאומית עם מאות עובדים ותקציב עצום.

מעבר להשכרת אוהלים

לא רק השכרת אוהלים, חברות לוגיסטיקה מקצועיות יכולות לספק לכם מענה במגוון של שירותים ומוצרים שיקיפו את האירוע שלכם מכל הכיוונים, ובתקן הנדרש להפקת אירוע בצורה חוקית ובטיחותית למען השקט הנפשי שלכם (והאפשרות שלכם לבטח את האירוע בחברת ביטוח, לכל מקרה שלא יקרה).

  • השכרת במות – כמעט מובן מאליו, הרבה מאוד אירועים כוללים את הצורך בבמה, הן לצורך הופעה, מופע, תחרות, או אפילו לצורך מרחב מוגבה להרצאה או נאום. במה מקצועית היא הרבה מעבר למרחב מוגבה, וחברה מקצועית שמרימה במה עוברכם עושה זאת לפי סטנדרטים ותקנים מחמירים בכדי לוודא כי הבמה יציבה וחזקה דיו. יש לבחון את שטח ההקמה, סוג הקרקע, המרחב כולו, ולהבין מה הולך להיות מוצב על הבמה. עשרים רמקולים ענקיים? או אולי רק פודיום ואדם או שניים? אולי הולכים לרקוד על הבמה 30 רקדנים, או שרק הולכים לעבור על הבמה אחד אחד ילדים עם תחפושות? לכל אירוע יש את הלוגיסטיקה שלו, ואת הבמה הנכונה לו.
  • מחסומים וגדרות – אירוע הוא דבר מוגדר – משעה זו וזו עד שעה זו וזו, לצורך זה או אחר, לחגוג או לציין דבר זה או אחר. בלי הגדרות, האירוע אמורפי, חסר צורה, ולא יכול לעבוד. הגדרות בונות את העולם, לטוב או לרע, וגדרות ומחסומים לאירוע שלכם מאפשרים לכם להסדיר את האירוע, לנהל את הקהל, ולדעת בדיוק מה קורה בכל אזור שתחמתם. חיוני גם באירועים קטנים וגם באירועי ענק.

השכרת אוהלים מקצועיים

בעוד שגדרות ובמות זה כמעט מובן מאליו, לפחות לאדם הממוצע, ובטח שלמפיקי אירועים מנוסים, הרי שבכל הנוגע להשכרת אוהלים, מדובר בתחום מורכב יותר. גדר זו גדר, ונכון שיש תקנים שונים, חיבורים שונים, אפשרויות שונות, ואפילו צבעים שונים, הרי שברור לנו מה הגדר מציעה לנו. אותו הדבר לגבי במה, שהרי מדובר במרחב מוגבה לצורך הדגשה של דבר זה או אחר, ואפילו שיש גבהים שונים, עיצוב שונה בהתאמה אישית וכיו"ב, הרי שבמה זו במה.

אוהל מקצועי זה כבר דבר אחר, וכדי להבין מה זה אוהל מקצועי באמת חשוב להבין שלא מדובר באוהל מחנאות או באוסף בדים שגובבו יחדיו ליצירת מחסה כמו מאהל בדואי. מדובר באוהלים מחומרים מתקדמים, שבנויים ממש כמבנה ארעי מקצועי, אם מיזוג, חלונות, כניסה נוחה, וכל המשתמע מכך – ממש אולם אירועים קל להקמה.