You are currently viewing דק סינטטי – שומרים על סביבה ירוקה

דק סינטטי – שומרים על סביבה ירוקה

בגינות הפרטיות, במרפסות וגם במרחבים הציבוריים, לדקים המעוצבים יש ללא ספק מקום של כבוד. אולי זה בזכות הטאץ' היוקרתי, אולי בשל המראה האסתטי ואולי זהו השילוב המדויק בין העץ לצמחייה ולפריטי הריהוט הממלאים את הרחבה. כך או כך ברור לחלוטין שגם לחצר שלכם מגיע עיצוב מרהיב ומיוחד במינו, רצוי עם תחזוקה פשוטה ונוחה. הדקים הסינטטיים לא רק מספקים את המענה המדויק לכל הצרכים הללו, הם גם ידידותיים לסביבה הרבה יותר, וכדאי להכיר אותם קצת יותר לעומק.

דקים סינטטיים מחומרים ממוחזרים

בזמן שדק עץ טבעי נחשב לפתרון המועדף על ידי לא מעט בעלי בתים, בפועל מדובר בחומר גלם שמביא עמו שורה של חסרונות. הוא דורש תחזוקה באופן קבוע, מזג האוויר עלול להסב לו נזקים משמעותיים, ובטווח הארוך הוא פשוט יקר יותר. חוץ מזה, רבים מסוגי העצים נעשים נדירים יותר ולכן גם יקרים יותר. הסיבה לכך נעוצה בשימוש בעצים שהולכים ואוזלים. מנגד, דקים סינטטיים לא רק פשוטים יותר לתחזוקה (ומכאן גם חסכוניים יותר לאורך זמן), הם גם עשויים חומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה הרבה יותר. ולא, זה ממש לא אומר שהמראה שלהם מרשים פחות. למעשה, הדקים הסינטטיים יפים לא פחות ומרשימים במיוחד.

סביבה ירוקה – בלי לפגוע בסטייל

במבט לאחור, הדק הסינטטי הישן נראה בהחלט שונה מהעץ הטבעי. הוא חזק, שומר על צורתו לאורך זמן ואיננו נסדק, אבל המראה שלו נחשב לנקודת תורפה של ממש. עם זאת, היום קיימים בשוק דקים סינטטיים ברמה גבוהה מאוד, כאשר דורות 2 ו-3 זיהו היטב את החולשות של הדגם הישן. כך, הדקים הסינטטיים החדשים לא רק חזקים כמו קודמיהם בתפקיד, אלא גם יפים ומרשימים להפליא. לא רק שהם לא נופלים במראה שלהם מהעץ הטבעי, הם פשוט מחפים על רבים מהחסרונות שלו, וזהו השילוב המנצח.

הפתרון המושלם לעיצוב החצר

אם כן, בין אם יש לכם חצר גדולה, בריכה פרטית או מרפסת קטנה שתרצו לשדרג, תוכלו לעשות את זה בקלות רבה, לחסוך לעצמכם לא מעט כאבי ראש לאורך הדרך, וגם לשמור על הסביבה. עם דקים סינטטיים מעוצבים שמוסיפים ניחוח יוקרתי לכל מרחב פתוח, כבר אין באמת סיבה להשתמש במשאב טבע שהולך ואוזל ממילא.

יש לכם שאלות נוספות? מעוניינים לקבל ייעוץ ולשמוע פרטים נוספים אודות דקים סינטטיים  של חברת TREX? אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בטלפון מספר: 077-997-3060 או בקרו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://trex.co.il/.