You are currently viewing ממי אפשר לקבל המלצה על חברת גדרות?
גדרות עץ

ממי אפשר לקבל המלצה על חברת גדרות?

ראשית כל, נסו לשאול מכרים, חברים ובני משפחה האם יצא להם להתקין בעבר גדרות לגינה. אם כן, בררו דרך איזו חברה הם עשו את זה, מה המחיר שהם קיבלו וכמובן אם הם היו מרוצים גם מהשירות לאורך הדרך וגם מהתוצאה הסופית. במידה וכן ואתם עדיין מעוניינים לקבל עוד חוות דעת, היכנסו לאתר האינטרנט של החברה ולדפי העסק שהיא מתחזקת ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם ועוד.

בדפי העסק תוכלו להיכנס לקטגוריית המלצות ושם תוכלו למצוא המלצות שהתקבלו בעמוד מטעם לקוחות עבר, שלפעמים בנוסף לכמה מילים יוסיפו גם תמונה או שתיים של הגדר המותקנת שלהם. בצורה זו תוכלו להרוויח גם המלצה וגם רעיון לסגנון הגדר שתרצו להתקין אצלכם.

אז בואו נעשה את זה פשוט, מהם השלבים של בחירת גדר לגינה?

אז כדי שלא תסתבכו עם השלבים, הנה מה שתצטרכו לעשות בסדר פעולות מסודר, מאורגן והכי חשוב – מתומצת:


1. מסתכלים באינטרנט על דוגמאות של עיצוב גדרות, להשראה. מחפשים גדרות לגינה מכל הסוגים – גדרות לגינה שעשויות מעץ, גדרות לגינה שעשויות מאלומיניום, גדרות לגינה שעשויות מברזל וגם פשוט גדרות לגינה, בלי תוספות, לתוצאות כלליות.


2. מחפשים באינטרנט חברות לעיצוב והתקנת גדרות לגינה ושואלים מכרים האם יצא להם לשמוע על החברות השונות.


3. אוספים המלצות. מהמכרים, מהאינטרנט, מחברים, מבני משפחה ומכל מי שאתם סומכים עליו ויכול לנדב לכם מידע.


4. סבב טלפונים. פונים אל כל החברות ומבקשים לשוחח עם נציג אנושי. מהשיחה הראשונה ניתן להתחיל להסיק מסקנות לגבי שירות החברה – האם מדובר בשירות אדיב או בשירות לחוץ ועצבני? זוהי אינדיקציה מצוינת להבין האם יהיה לכם נעים לעבוד עם החברה שאיתה שוחחתם טלפונית.


5. בקשת הצעת מחיר. בקשו הצעת מחיר כלפי כמה סוגי גדרות לגינה.


6. ברגע שאספתם את כל המידע מכל החברות – תוכלו להתחיל ולהשוות ביניהן.

עד כאן הטיפים החשובים שלנו לקראת בחירת גדרות לגינה שלכם. אנחנו מאחלים לכם המון בהצלחה, מקווים שתעשו את הבחירה הנכונה והכי חשוב – תהנו מהגדר החדשה שלכם!

כתיבת תגובה