You are currently viewing תריס חשמלי לא עולה – מה עושים ואיך שומרים על התריס?

תריס חשמלי לא עולה – מה עושים ואיך שומרים על התריס?

התחזוקה השוטפת של בית מגורים היא נושא מאתגר מאוד ומורכב, אשר דורש תשומת לב יומיומית לפרטים הקטנים, ומענה על תקלות מהרגע להרגע. בוודאי ובוודאי אם אתם לא נמצאים באופן קבוע בנכס, אבל עדיין אחראים לבטיחות ולתקינות של כל האלמנטים השונים בתוך המבנה. יש רגעים שבהם צריך לעזוב את הכל ולבצע טיפול מהיר בעזרת אנשי מקצוע מיומנים, של מערכות שמשפיעות על שגרת היומיום בנכס. הדוגמה הקלאסית והטובה ביותר למצב כזה, היא אירוע שבו יש תריס חשמלי לא עולה בבית, והדיירים פשוט לא יכולים לעזוב את הנכס. אז איך מטפלים במצב כזה? ואיך מבטיחים רמת טיפול אופטימלית? אנשי המקצוע כאן כדאי לענות על כל השאלות.

תריס חשמלי לא עולה – ארבע סיבות אפשריות לתקלה

יש כמה וכמה סיבות שיכולות לגרום למצב של תריס חשמלי לא עולה. בין יתר הסיבות, ניתן למצוא:

  1. קרע במערכות ההרמה – החוטים והכבלים אשר אחראים על הרמת המשקל של התריס החשמלי, יכולים להיקרע לאורך שנות שימוש ארוכות. זהו בלאי טבעי מתקבל על הדעת, אבל הוא גם מפתיע מאוד ולא צפוי. ככול ולא בוצעו פעולות תחזוקה מקדימות, אתם יכולים להתמודד עם תקלה שמשביתה את התריס כרעם ביום בהיר.
  2. מנגנון שנשבר – מנגנון העבודה של תריס חשמלי, מבוסס על כמות עצומה של חלקים קטנים, אשר יכולים להתפרק. זהו אירוע שכיח יחסית אבל הוא מסוגל להביא למצב של תריס חשמלי לא עולה, ואין דרך להתמודד איתו אלא בעזרת פנייה לטכנאי מומחים. למשל במקרה בו שלות לתריסים משנה את הזווית שלו ונתקע בתוך המערכת, עד שהטכנאי מגיע ומחזיר את החלק למקומו.
  3. תקלה חשמלית – מערכת תריסים חשמלית, היא מערכת יחסים מורכבת יותר, שבה יש צורך לבדוק קודם כל ולפני הכל את איכות החיבור של התריסים למערכת החשמל. אם חלילה יש תקלה במערכת החשמל, חשוב לבצע פעולות תיקון בצורה בטוחה ועל בסיס ידע של מומחה חשמל בתחום התריסים.
  4. החלפה כללית – במידה ואתם לא מצליחים להבין מה מקור התקלה של תריס חשמלי לא עולה, אין ברירה אלא לבצע החלפה מלאה של מערכת התריסים, ויפה שעה אחת קודם. במצב כזה, צריך לשים לב לדרישות הטכניות ת, ולקחת החלטות בצורה זהירה ומחושבת.

טיפול מקצועי שומר על המוצר שלכם

חשוב להבין, תקלה של תריס חשמלי לא עולה יכולה להתרחש בכל רגע נתון, ובכל תריס חשמלי שהוא. יחד עם זאת, אם אתם מבצעים את ההליך תחזוקה קבוע ששומר על מערכת התריסים בצורה טובה יחסית, אפשר להימנע מסיטואציות כאלה ולהנות מאורח חיים מושלם בנכס שלכם. מהסיבה הזו, המומחים ממליצים להזמין באופן קבוע שירותי בדיקה ותחזוקה למערכת התריסים הביתית שלכם.