You are currently viewing פרגולות מעץ רב שכבתי

פרגולות מעץ רב שכבתי

עץ רב שכבתי הוא למעשה עץ העשוי ממספר שכבות המודבקות יחד. העץ המתקבל הוא עץ חזק מאוד ועם זאת, אופן העיבוד שלו הופך אותו גם לגמיש מאוד לעיצוב. באמצעות העץ הרב שכבתי ניתן ליצור עצים מכופפים ומעוגלים ליצירת פרגולה מדהימה ביופייה ומיוחדת מאוד.

למה לבחור בפרגולה מעץ רב שכבתי?

לקורות עץ רב שכבתי יש כושר נשיאת משקל גבוה במיוחד ומתאים מאוד לפרגולות ללא עמודים בכלל. ניתן לייצר קורות עץ לפרגולות רב שכבתיות בכל חתך רצוי ובכל אורך רצוי בכדי לאפשר נשיאת משקל גבוה של מבנים מורכבים עם פיתוחים רבים עגולים וישרים. ישנם אפקטים שניתן לקבל רק ביצירת פרגולות מעץ רב שכבתי בשונה בפרגולות מחומרים שונים.

בבניית פרגולות רב שכבתיות יש יתרונות רבים, חוץ מהמראה המוגמר היפה שמקבלים יש גם שליטה על גימור העץ במקרה של קשתות וקימורים שלא ניתן לבצע בסוגי עץ אחרים, בכך ניתן ליצור גימור אולטימטיבי לשביעות רצונו של הלקוח. העץ הרב שכבתי ידוע בחוזקו. לרוב הפרגולות הרב שכבתיות מיוצרות מעץ אורן אך קיימים גם סוגים אחרים, הפרגולות הרב שכבתיות מייפות מאוד את החצר ומוסיפות לו מראה מרהיב עין, ייחודיות ויוקרה.

גמישות מירבית!

יתרון נוסף בבניית פרגולה מעץ רב שכבתי הוא היכולת לבנות פרגולות בעלות מפתחים רחבים במיוחד על ידי שימוש בקורה מרכזית של עץ רב שכבתי ובכך ליצור חוזק, מראה עוצמתי, יופי ואין ספור פיתוחים הנדסיים של העץ בקימורים מיוחדים הניתנים לביצוע בפרגולת עץ רב שכבתי בלבד.

ובכל זאת, ישנם סוגים נוספים של פרגולות…

ניתן למצוא מגוון נרחב של פרגולות אשר עשויות מעץ – עץ אלון ועץ טיק לדוגמא, אולם חשוב שהפרגולה תהיה מעץ איכותי ומעובד. יש לציין כי פרגולה מעץ תעניק לבית או לגינה מראה כפרי, טבעי ונעים. יהיה לכם כיף לשבת או לארח חברים על פרגולות בבית או בחצר. מעבר לבחירת סוג הפרגולה ואנשי המקצוע אשר בונים את הפרגולה, חשוב לבחור את המיקום שלה, אשר מושפע מסוג החומר ושטח הפרגולה, ובצורה זו יהיה ניתן להשתמש בפרגולה לאורך זמן.

כמו כן, ניתן למצוא גם פרגולות מאלומיניום, להן ניתן להוסיף צמחייה מטפסת ועוד. כמובן שכדי לקבל את ההחלטה הנכונה רצוי להתייעץ עם בעלי מקצוע כמו מעצבי גינות או בוני פרגולות מקצועיים אשר יודעים כיצד לבצע  בניית פרגולה בצורה נכונה.

רוצים לקבל מידע נוסף על פרגולות מעץ? התקשרו אלינו עכשיו!

כתיבת תגובה