You are currently viewing מחדשים את חדר הילדים – איך עושים זאת נכון?

מחדשים את חדר הילדים – איך עושים זאת נכון?

חדר הילדים מהווה עבור כל ילד את המיקום בו נשמרת הפרטיות שלו. הוא יכול לשחק בו שעות לבד, או ליהנות מחברתם של האחים ושל החברים שלו. 

חידוש של חדר הילדים 

אחת לכמה שנים נוצר הצורך לחדש את נראותו ואת הציוד שקיים בכל חדר ילדים כיוון שהילדים גדלים מהר ולכן פריטים מסוימים שנרכשו כשהילדים היו קטנים, כבר אינם מתאימים עבורם כעת. כדאי לבחון את הצורך של כל אחד מהילדים ובהתאם לכך לתכנן את המראה החדש לכל חדר ילדים.

הרצפה של חדרי הילדים 

בעבר רצפו את כל חדרי הילדים במרצפות רגילות או באריחי קרמיקה. אך בשנים האחרונות קיימת מגמה שהולכת ומתעצמת של התקנת פרקט לחדר ילדים מודרני. זאת לאור היתרונות הרבים של הפרקטים כמו העובדה שנעים מאד לדרוך עליהם בקיץ ובחורף, הם מבודדים, קל מאד לנקות אותם והם עמידים לאורך שנים רבות.

לכן בעלי נכסים רבים מזמינים לחדרי הילדים סטריפים של לוחות למינציה בגוונים שיתאימו לריהוט ולפריטים הנוספים אשר ימוקמו בכל חדרי הילדים. קו החשיבה הוא לקנות דגם אחד של פרקט לחדר ילדים מודרני ולהתקין אותו בכל חדרי הילדים בבית.

ריהוט לחדרים 

לאור הצרכים המשתנים, בחדרים רבים מוציאים את המיטה הנוכחית שהיא מיטת יחיד או מיטת חבר ומזמינים במקומה מיטה וחצי או מיטה זוגית. רצוי לרכוש זאת עם ארגז מצעים כדי שיהיה שטח אחסון נוסף בחדר. 

ארון הזזה לאחסון הבגדים הוא צורך חשוב בכל חדר ילדים וכדאי לנצל את כל גודלה של הנישה הקיימת כדי ליצור ארון גדול כך שיהיה בו שטח אחסון פונקציונלי לכל אחד מהילדים. אם מדובר בחדר של ילד קטן, כדאי לייצר עבורו תיבת צעצועים בכל גודל רצוי, כדי שאפשר יהיה להניח בתוך התיבה את כל הצעצועים וכך ליהנות מנוחות השימוש היום יומי. 

כל הרהיטים מיוצרים מעץ איכותי, לעיתים בשילוב ברזל כדי להעניק להם עיצוב מיוחד. הייצור המוקפד והתוכנית היצירתית והמקורית מעניקה בכל חדר מראה מרהיב ויוצא דופן.

עיצוב של המרפסות

יש חדרי ילדים שיש להם מרפסת צמודה והילדים נהנים מאד לארח במיקום זה את חבריהם כיוון שהם באוויר הפתוח. האופציה הנוחה ביותר לאירוח היא הצבה של ספסל או שני ספסלים וכמה כיסאות מעץ בטיב מעולה. בדרך זו לכולם יהיה מקום לשבת וכך ייהנו כולם מאווירה טובה, ארוחה מעולה וחברה נהדרת.