You are currently viewing דגשים וטיפים להובלת עצים

דגשים וטיפים להובלת עצים

קורות עץ משמשות לעבודות בנייה רבות, החל מבניית פרגולות ודקים ועד מחסנים, זהו חומר עבודה ידידותי למשתמשים ולסביבה ולכן פופולרי ומבוקש ביותר. בין אם אתם חובבי DIY שרוצים לבנות פרגולה בחוץ בכוחות עצמכם, ובין אם אתם אנשי מקצוע שקיבלו הזמנה לבניית מבנה מעץ, יהיה עליכם להוביל את העצים לאתר הבנייה ולשם כך תזדקקו לשירותי הובלת עצים. אך רגע לפני שאתם מזמינים, כדאי שתקראו את הטיפים הבאים.

מומחיות של חברת ההובלה

רוצים להוביל עץ טבעי, עץ מהונדס או כל מה שביניהם? עליכם לבחור בחברה הובלה ולה כל המומחיות, הידע, ובעיקר הכלים והציוד שיאפשרו לה לבצע הובלת עצים בהצלחה ובבטחה. ככל שלחברה יהיה יותר ניסיון בתחום ורזומה עשיר מאחוריה, כך היא תוכל לספק לכם את מיטב השירותים ולהבטיח שכל העצים יגיעו אל יעדם בזמן, כדי לאפשר לכם להתחיל בפרויקט שהתחייבתם אליו.

התאמה לכל סוגי המשלוחים

החברה שאתם בוחרים צריכה להיות מסוגלת להתמודד בהצלחה עם כמויות, משקלים, עומסים ואורכים שונים של עצים ולהציע שירותים בפריסה ארצית, כך שלא משנה היכן אתם מבצעים את העבודה שלכם בארץ, תוכלו להיות רגועים ובטוחים שצוות המובילים יוכל לספק לכם את מלאי העצים בזמן.

הגנה על המטען במהלך השינוע

פרט חשוב שיש לשים עליו דגש הוא שינוע בטיחותי ומותאם, שכן כל אי התאמה או חוסר דיוק עשויים לפגוע באיכות ובשלמות העצים שלכם. עץ הוא חומר גלם טבעי שיכול להיפגע, להיסדק, להישרט בעת חשיפה לתנאים שונים. לכן חשוב לבחור בחברת הובלה מקצועית שיש לה את כל הניסיון, הידע והציוד הדרושים כדי להגן על העצים שלכם במהלך ההובלה והאחסון.

כלים מתאימים להעמסה ופריקה של העצים

העמסה ופריקה של לוחות עצים עשויה להיות מורכבת. ללוחות יש משקל גבוה, במיוחד כאשר ארוזים יחד כמקשה אחת. חשוב שלחברת ההובלה יהיה את כל הציוד הדרוש להעמסה ולפריקה של המטען, על מנת שלא לעכב אתכם יותר מדי. באמצעות הציוד המתאים תהליך ההעמסה והפריקה יהיה מהיר ויאפשר לכם להתחיל בפרויקט ללא עיכובים.

איטום טוב

עצים שנחשפים למים עשויים להינזק ולהיפגע, מה גם שבהרבה מקרים תצטרכו לחכות עד שיתייבשו כדי להתחיל לעבוד אתם. מעבר לכך, חלחול של מים או חשיפה ללחות לאורך זמן יכולים לגרום להיווצרות של עובש ומזיקים אחרים. לכן כדאי שהחברה שבחרתם תנקוט בכל אמצעי הזהירות וההגנה הנדרשים כדי להגן על המטען מפני חלחול מים ונזקי רטיבות, בין אם על ידי פריסת יריעות באורך המתאים, בין אם על ידי הובלה במשאית ובה התנאים המתאימים ובין אם על ידי שימוש בכל האמצעים הנדרשים כדי לספק את רמת האיטום שאתם מחפשים.

עלויות

ולבסוף, אי אפשר להתחמק מכל נושא העלויות. הובלת עצים היא חלק בלתי נפרד מההוצאות שיהיו לכם במסגרת הפרויקט ועליכם לקחת זאת בחשבון. מומלץ לבחור בחברת הובלות מקצועית ואמינה שתספק לכם את המחיר הטוב ביותר עבור השירות. לשם כך מומלץ לעשות השוואות מחירים בין חברות הובלה ולקבל הצעות מחיר מכמה חברות במקביל, כדי לבחור את החברה הטובה, המקצועית והמתאימה ביותר לצרכי ההובלה שלכם.

הובלת עצים זו משימה מאתגרת ולכן יש לבחור בחברה מקצועית שתעביר את העצים אל היעד בבטחה, בזהירות ובמקצועיות, תוך שמשתמשת בכל התנאים, הציוד והכלים הנדרשים. כדי לזכות לשירות מקצועי ואמין במחיר סביר, פשוט ערכו השוואת מחירים!